torsdag 5 februari 2009

virrpannan...

Min käre bror fyller år idag, Grattis!! :) Min sambo bestämde att vi skulle åka dit på em.
Pratade lite om present och jag föreslog choklad från vår underbara chokladaffär.

När vi satt i bilen o sambon inte styrde mot min bror så undrade jag vart vi var på väg, då hade jag redan glömt bort planen om present som jag föreslagit ca 10 minuter innan... Hjälp!...Det blev iaf present, tack vare min sambo som hade huvet på skaft.

Väl framme var det mysigt med gott fika, trevligt sällskap. Ägnade lite tid åt guitar hero och abba sing star. :)
Det var mest lilltösen som spelade.

Mycket trevlig eftermiddag men nu är jag helt sopslut igen.... Spelar liksom ingen roll om jag gör nåt måste eller nåt kul, blir helt slut oavsett vad jag gör, bara _att_ jag gör nåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar