torsdag 5 februari 2009

Koncentrationen är på topp..

.. eller inte..
Har just nu all tiden i världen att läsa böcker som jag tycker är underbart och att lösa korsord som är så kul. Men jag kan inte koncentrera mig på det..

Just nu är det enkla stickningar/virkningar som jag kan pyssla med när jag slötittar på tv.

Skulle vilja måla lite men tålamodet är ju inte heller på topp så jag får väl avvakta med det också....

Fasen att inte kunna göra sånt man vill pga att ens kropp spelar en dumma spratt.. :(

Har iaf kommit upp idag. :)
Efter frukost med tösen så lämnade jag henne på skolan och sen tog jag en långpromenad.
Aj tusan vilken träningsvärk jag har, Wii är farligt. ;)

Slumrade en stund på soffan när jag kom hem.
Har sen varit på utvecklingssamtal i tösens skola. Allt var bra, skönt!

Nu ska jag käka lite lunch och hämta lite ork o kraft tills lillbusan kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar