fredag 6 februari 2009

Jag gjorde det, jag klarade det!!

Har sen i onsdags funderat på att åka till jobbet idag och fika lite.

Vaknade runt halv 10, sambon är med dottern i skolan idag så jag fick sovmorgon. Skönt!!
Skickade mess till min gruppledare ang fika. När det var ivägskickat var jag nipprig som fasen..
Strax efter ringde hon upp, pratade lite och bestämde att jag skulle komma.

Då blev det lite panik, skakig osv. Tänkte på att andas ordentligt, och försöka genomföra detta. Intalade mig själv att om jag så bara parkerar bilen utanför jobbet utan att svimma så skulle jag vara nöjd.

Åkte dit, parkerade, gick in och var där i över en timme. Det gick så bra!! :)

Fick mycket stöd från alla. En av mina arb.kamrater har både en syster och ett barn som gått in i väggen så hon förstår ju verkligen. Kändes skönt när jag gick därifrån, att jag hade klarat detta stora steg!!
Pratade om festen imorgon. Sa att jag kommer om jag har en bra dag.
Det skulle vara kul om jag fixar det.

Nu är jag helt slut, så jag ska vila lite innan min lilla familj kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar