söndag 15 februari 2009

lååååång dag

Vaknade rätt skapligt idag, strosade runt lite medans tösen spelade lite wii .. ;)

Fastnade dock efter en stund här och fixade matlista för nästa vecka. Skönt att det är klart. :)

Åkte iväg för att köpa godis till kalaset. Väl på affären så attackerade den förbannade paniken mig.. Det slutade med att jag köpte för många godispåsar men men, då får ju jag också lite snask..hihi..

Pratade lite med grannen som undrade hur jag mådde, hon är så go!

Åkte till bowlingen. Där "stängde" jag in mig och barnen i en bubbla. De andra som var där existerade inte. Det var bara vi och det var trevligt.
Är dock stuptrött nu och kommer inte göra många knop till... Soffan, here I come. ;)

2 kommentarer:

  1. hej du, jag trodde det va du som spela wii ;) själv har jag aldrig gjort det, mina barn är för små för sånt (tror jag iaf).
    hoppas det går bra för dig, låter som om saker börjar landa lite. Även om du har sämre dagar ibland, såklart.
    Ta det lungt! hälsar k

    SvaraRadera
  2. Jag brukar spela wii, jag med. Det är otroligt skoj men även jobbigt, himla bra träning.
    Hur gamla är barnen då? Barn lär sig ju oftast lättare än vi vuxna.. ;)
    Det känns som om jag börjar landa, men de sämre dagarna finns ju tyvärr och jag vet aldrig när de kommer....

    SvaraRadera