torsdag 12 februari 2009

Fundersam

Har knappt gjort nånting idag....

Lämnade N till skolan imorse, hade tänkt gå en promenad men mådde fruktansvärt illa så jag gick hem... Startade en tvättmaskin o en diskmaskin, landade sen på soffan med en virkning i händerna. Och där har jag typ suttit hela dagen.

Virkat, tittat på tv utan att registrera vad det handlar om...
Tankarna virvlar runt..
Vad vill jag göra? Vad vill jag satsa på? Vad ska jag göra när sjukskrivningen "går ut" ??
Tror jag blir mer galen av detta...

vid tre-tiden ringde fritids. Min sambo svarade och med tanke på hans allvarliga min så trodde jag att nåt hade hänt.
Men de ville bara säga att N ville gå till miniorerna och att hon kunde vara kvar på fritids tills det började.
Så lilla fröken kom inte hem förrän jag hämtade henne när det slutade, vid 18.

Nu funderar jag på om det är nån vits att lägga sig. Blir jag snurrandes ett tag?? Ska jag somna på soffan, för att sen nästan i sömnen lägga mig i sängen?? ;)

Lägger mig nog på soffan o glor på tv, somnar jag så somnar jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar