måndag 2 februari 2009

Illamående, snurrig...

Tösen "flög" upp ur sängen imorse. Åt sin frukost med bra aptit, smootie och smörgås. Gjorde så det räckte till mig med men jag fick inte ens i mig halva smootie´n för jag mår illa idag.. :(

Lämnade N på skolan och sen körde jag bilen till verkstan.
Gick hem och huva vad kallt det var. Hade tänkt gå längre men inte i den kylan. Burr!!

Känns som tankar bara virvlar omkring i huvudet, men jag vet inte vad de handlar om.
Antar att de handlar om dagens läkarbesök...

Idag är en jobbig morgon, har undvikit att möta folks blick osv.

Nu ska jag sticka på tösens möss/halsduk och se om jag kan varva ner mitt inre.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det gick bra hos läkaren idag.
    Önskar dig en skön kväll.
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera
  2. Tack Bibbi!
    Det gick bättre än jag trott hos läkaren.

    Ha en skön kväll du med.
    kram

    SvaraRadera