måndag 16 februari 2009

Telefon..

Den lilla envetna luren har idag varit väldigt jobbig att vara kompis med idag. Det har gjort ont i hela mig så fort det ringt idag.. :(
Och idag har det ringt mycket... Hemtelefonen gömde jag under en kudde så den inte lät så högt, mobilen satte jag på ljudlös.

När jag skulle träna lite med Wii ringde tlfn, det var min gruppledare.
Pratade en stund om hur jag mår, hur det går och sen schemat som jag "oroade" mig för, förut. Min "gruppis" (gruppledare) hade pratat med chefen, vi har ju timecare och mitt schema måste läggas oavsett om jag kommer jobba eller inte.
Så min gruppis undrade om det var ok att hon la schemat, hon skulle lägga som jag brukar önska.
Jag kommer ju säkerligen inte att jobba där men jag måste ju ändå ha ett schema, de får ju sätta in vikarie på mina tider.

Har fryst en del under dagen, tror det är en förkylning på gång.

Sambon, som jobbat natt kom upp relativt tidigt. Frågade hur länge N skulle vara på fritids. Han föreslog att han kunde hämta henne lite tidigare, förutsatt att jag orkade.
Det kändes helt ok.
Somnade som prinsessan på ärten efter det och märkte inte ens när han gick för att hämta N eller när de kom hem... :o

Var iväg och handlade, det gick rätt ok. Lite panik men inte så mycket som i lördags.

Efter kvällsmaten, gick N över till en kompis. Medan hon var borta fixade jag hennes rum lite.
Satte upp ljusslingorna hon fick när hon fyllde, det blev sååå mysigt!!

När jag var klar med det tränade jag lite med Wii´t. Fick 2 nya övningar - boxning. Det var fasen jobbigt, himla bra träning.

När N kom hem, spelade vi lite tillsammans innan hon hoppade i säng.
Nu är jag stuptrött och ska snart hoppa i säng jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar