måndag 23 februari 2009

Läkarbesöket

Vaknade imorse med högre feber, igentäppt hals och näsa... Men jag bestämde mig ändå för att åka på läkarbesöket.
Pratade fram o tillbaka om hur jag mår. Beslutade att höja medicinen eftersom jag har lägre dos än vad man brukar ge som första-dos, vi ska ha ett möte med min chef och nån mer för att starta processen med omplacering.

Blev fortsatt sjukskriven i 4 veckor.
Känns skönt att de jag träffar tror på mig så man inte behöver slå sig blodig för att få fram hur man mår.
Läkaren tyckte det var bra att jag försöker ta mig ut men han säger som teskedsgumman att jag ska undvika affärer o så när det är som mest folk.

Åkte till kontoret med min sjukskrivning.
Sen hem till familjen för att äta lite frukost. Nu väntar soffan för min krassliga kropp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar