söndag 8 februari 2009

Trött, tröttare, tröttast...

Är så förbaskat trött då jag sovit urdåligt i 2 nätter nu...

Glömde skriva att jag i fredags fick sjukintyg från läkaren. Är fortsatt sjukskriven tom 24/2.

I lördags var det dotterns första innebandymatch. Var givetvis där, det tog mycket energi vill jag lova... Det blev ingen fest med jobbet, jag orkade inte till min stora sorg..

Trodde jag skulle sova utan problem inatt men inte då.

Har somnat, vaknat om vartannat... Så pigg är jag inte..

Softade på soffan imorse innan familjen vaknade. När tösen vaknat och fått frukost, åkte vi och shoppade present till en kompis som har kalas nu.

Väl hemma stack hon iväg o åkte madrass/pulka m en kompis. Sambons bästa vän var här. Först tyckte jag det var jobbigt, trots att vi också är väldigt bra vänner men efter en stund gick det ok.
Vi pratade om måendet och att han också medicinerar för sitt mående. Skönt att prata med nån mer som förstår!

För var dag som går poppar det upp fler o fler som är/varit i min situation, samtidigt som jag inte önskar min värsta fiende detta så är det skönt att inte vara ensam..

Nu är det verkligen lugnt här hemma, tösen är på kalas och lär väl vara helt slut när hon kommer hem. Då blir det soffmys till bolibompa tror jag. ;)

Ska försöka vila lite innan prinsessan kommer hem.

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att du fick sjukskrivningen förlängd. Jag tycker faktiskt att du låter lite bättre när du skriver än när du började. Är det jag som inbillar mig eller går det åt rätt håll?
    Ha en mysig kväll.
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera
  2. Ja, det är skönt.
    Jag känner mig lite bättre och jag hoppas det är så också. :)
    Tack detsamma, Bibbi!
    Kram

    SvaraRadera
  3. håller med bibbi, va skönt att du fick förlängt. och bra att du märker mer o mer att du inte är ensam med att må/ha mått som du gör. Det gör det kanske inte lättare men kanske lite mer begripligt... tänker /K

    SvaraRadera