onsdag 4 februari 2009

guldstjärna..

ger jag mig själv idag. :)
Mådde ju mindre bra på fm... Men efter att ha tränat "med" Wii (har förbannad träningsvärk fr igår..), duschat och ätit lunch kände jag mig rätt ok.

Åkte iväg och slipade dotterns skridskor och på vägen hem handlade jag.
Det känns så bra nu att ha fixat det.

Min gruppledare ringde för att kolla läget. Hon höll på att bli galen på alla olika versioner hon fick höra om hur jag mår och vad som händer så hon ville kolla m mig själv. Bra tycker jag!

Jag undrade hur det ska gå med schemat, vi har time-care. "tänk inte på det nu, jag fixar det så löser vi det sen när du är tillbaka." Hon är så bra, som en kompis, mamma eller nåt sånt. Lätt att prata med!

Hon hoppades att jag skulle orka komma o ta en fika nån dag. Lovade att försöka nån dag när jag har en bra dag.

Vi bestämde att vi ska höras lite då och då, hon sa i den diskussionen "om jag ringer och det är en dålig dag, så skit i å svara. Ring upp mig när du orkar." Känns så skönt!!

Nu ska jag vila lite innan jag ska kika på dottern som ska spela innebandy. Just nu provar hon sina ny-slipade skridskor med sin pappa. :)

2 kommentarer:

  1. Guldstjärna till dig och din gruppledare. Skönt att du har en sådan gruppledare som verkar ha fattat hur dåligt du mår.
    Ha en skön kväll.
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera
  2. Tack Bibbi.
    Ja det är oerhört skönt att hon verkar förstå mitt mående!
    Ha det bra du med.
    Kramis

    SvaraRadera