tisdag 10 februari 2009

upp o ner, till o från

Så känns denna dag...
Vaknade med grym huvudvärk, försökte dock förtränga den för att mysa med tösen som fyller år idag. Lite mys innan det var dags för skola.

La mig på soffan när jag lämnat henne, slumrade en stund.

Prinsessan vad på utflykt med skolan, de åkte skridskor. Jag o sambon åkte dit en stund. Kände efter ett tag att det blev jobbigt med allt folk så vi åkte hem.

Efter lunch klubbade nån ner mig och jag sov som en stock..

Firade tösen med paket och fika när hon kom hem. :)

Åkte sen till chefen för att lämna in läkarintyget. Pratade en stund och hon tyckte jag verkade bättre. Vilket jag är, vissa dagar....
Hon pratade om att vi skulle boka en tid för att planera inför av halvtidsjobb, men hon visste inte vart jag skulle vara. Där jag är anställd eller nån annanstans... Vill ju lugnt säga att magen gjorde ont när hon sa det.
Inte bara för att hon pratade om ett annat ställer utan även för att hon pratade om att jobba... det innebär ju ansvar och då fick jag plötsligen panik....
Undrar hur tusan detta ska gå??

Väl hemma har grillerna rullat runt i huvet.... Vad ska jag jobba med? Ska jag byta yrke? Till vad? Ska jag plugga? Till vad?
Känner mig som ett stort frågetecken. Jobbigt!!!

Imorgon ska jag till psykologen, spännande men även jobbigt... Huvaligen..

Är trött som tusan fast jag tagit små lurar under dagen, så jag ska väl lägga huvet på kudden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar