tisdag 3 februari 2009

Rätt bra dag

måste jag ju med facit i handen säga att det blev.
La mig på soffan efter lunch för att vila, men när sambon åkte till jobbet dansade jag på bordet.. Eller på wii balance board...hihi

"Tränade" nästan 30 min när jag insåg att jag var tvungen att sluta för att hämta min lilla prinsessa.
På väg hem från fritids såg vi att isen ovanför vårt hus gick att åka på, så vi gick hem och hämtade tösens skridskor.
Hon var bambi en stund men sen gick det bättre. Ska åka o slipa grillerna åt henne, hon vill inte ha taggar på dem... :o

När vi var på väg hem ringde min mobil, det var verkstan som meddelade att min bil var klar. Så in med skridskorna, och så tog vi en promenad på ca 20-25 minuter.

Hem och åt och nu flög tösen över till sin kompis och jag tänkte köra lite Wii innan min kompis L kommer hit.

1 kommentar:

  1. Hej, vi har tipsat om din blogg idag. :)

    http://bloggtipsarna.blogg.se/2009/february/vilse-i-livet.html

    SvaraRadera