måndag 16 februari 2009

Måndag morgon..

Vaknade av lilla busan kl 7:45, som undrade om vi inte skulle gå upp.
Myste lite innan vi klev upp, skönt att slippa stressa. :)

N plockade lite med sina presenter från kalaset igår, medan jag fixade frukost.
Jag får inte i mig speciellt mycket nu med tanke på illamåendet jag har pga medicinen. Iof behöver min kroppshydda minska så ur den synvinkeln gör det inget, men att må illa är inte nice.. Fick iaf i mig lite te och en knäckemacka.

När jag lämnat tösen på fritids så hade jag tänkt gå en promenad, men iförd mysbyxor i -7 är inte skönt så jag funderade på att styra stegen hem.
Men nåt hindrade mig, jag trotsade min dåliga klädsel och gick en runda på ca 30 minuter.

Det var skönt o välbehövligt. Många tankar och funderingar som fumlar omkring i huvet. Skönt att rensa upp lite.
Har nu en varm kopp te brevid mig & spotify spelar härlig musik för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar