onsdag 4 februari 2009

Upp o ner....

är det idag.
Vaknade 1½ timme innan klockan skulle ringa av att sambon fixade iordning sig för att åka till jobbet.. Snurrade och vred mig i sängen lite surt för att jag vaknat.
Men jag vände på den sura tanken efter en stund, till att det gav mig chansen till lite egentid innan tösen behövde gå upp.

Smög upp, satte på tv och bara var. Glodde på tv4 fakta som jag gillar.
Efter en stund kom en lite trött prinsessa och myste i soffan. Satte på bröderna lejonhjärta och åt frukost.

Hade på "kalendern" idag att handla, slipa skridskor och gå på möte med chefen. Men paniken har kommit.. fan också!....
När jag lämnat tösen vid skolan vällde allt över mig - illamående, huvudvärk och panik.
Mysig blandning - NOT!
Gick iaf min promenad och rensade skallen med musiken i lurarna. Skönt nu efteråt.

Skickade sms till min chef för att ställa in mötet i em. Orkar inte!
När jag redan har en dålig dag så orkar jag inte träffa henne. Vi skulle väl diskutera ett ev schema inför om jag ska jobba from måndag. Men jag kommer inte tillbaka till jobbet på måndag, det går bara inte...

Ska försöka fixa slipningen av prinsessans skridskor, annars får jag försöka imorgon...

På min promenad var jag sådär nojjig igen när jag mötte folk. Tankarna virvlade "bara de inte tittar på mig... tänk om de hälsar.. tänk om jag känner nån..." Kaoskarusell i huvet, bläää..

På slutet av promenaden kom ett sällskap på 5-6 pers. Försökte undvika dem men ju närmre jag kom så såg jag ju att det var sambons kompis M som var ute med sitt jobb. Hälsade och var artig, efteråt ville jag bara kräkas..

Tänk att livet kan bli så knasigt...
Hoppas resten av denna dag blir bättre. Ska spela lite wii tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar