torsdag 19 februari 2009

Ropa inte hej!

Det kändes konstigt igår att vi båda var hemma men inte prinsessan..
Ännu konstigare kändes det imorse när sambon gick upp och jag insåg att jag inte skulle gå upp med tösabiten. Hon har nog en alldeles underbar dag med mormor om jag känner dem två rätt.

Satte mig här och fixade lite med musik till min jobbarkompis bröllop. Fixade "omslag" till skivorna.
Sen tog jag tag i mitt kök. Mätte fönstret för att se om jag kunde sätta upp de nya gardinerna, var tveksam.
Och tänk om jag kunde lyssna på mig själv. Gardinen var 2,5 m och mitt fönster var nsätan 3 m. Haha... det var bara å lämna tillbaka dem..

Började blanda ihop lite färg för att iaf måla krukor till köket. Dessa blir milt gröna med ev bambu-mönster på. Kändes så härligt att sitta i köket, lyssna på musik och fixa med färg. Nåt som jag vekligen brinner för men som det sista halvåret varit skittråkigt.

Som sagt, det kanske vänder nu. (trodde jag)

Åkte iaf för att lämna tbx gardiner. Och pang, som en blixt från klar himmel kom den för evigt hatade paniken. Tusan också!!
Snabbt in på hemtex, lämnade gardinen och sen snabbt ut igen.. Illamående, svårt att andas och undvek alla människor...

Nu ska jag färga överkastet till tösen och måla lite krukor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar