måndag 2 februari 2009

Läkarbesöket.

Kände återigen att jag drog mig för att åka hemifrån, precis som innan jag skulle träffa chefen. Men jag kom fram i tid, vilket inte läkaren lyckades med.

Bläddrade i flerea tidningar utan att registrera vad som stod. Mådde illa som tusan. 20 minuter sent kom läkaren. Dem 20 minuterna i väntrummet kändes som en evighet!!

Pratade lite om hur jag mår nu, hur jag känner inför medicin och för jobbet.
Många av medicinerna har bla biverkningen viktökning vilket inte behövs på denna kroppshydda.. Men de han skrev ut kunde leda till viktminskning så jag får väl hoppas på det. Så nåt gott kommer ur detta. ;)

Till slut beslutade vi oss för att prova medicin med relativt låg dos. Ska under veckan fundera över jobbet och om jag fixar att gå tillbaka. Om jag inte fixar det så var det bara ringa växeln och säga att jag behöver längre sjukskrivning.

Vet redan nu att det kommer bli längre sjukskrivning. Kan ju knappt tänka på jobbet utan att få panik och svårt att andas... Skönt iaf att han tror på mig och hur jag mår.

Har varit helt slut efter detta besök så jag har sovit lite, badat med min lilla tös och bara tagit det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar