lördag 31 januari 2009

Lugn o fin.. ;)

Igårkväll gick sambon ut med kompisar och hade skoj.
Jag och tösen myste ihop i soffan, härligt!!

Har sovit relativt bra inatt och vaknade inte förrän strax efter nio. Skönt!

Jag & N kikade på ett avsnitt av förhäxad innan vi fixade frukost. Tog det lugnt hemma innan vi for ner på stan.

Skulle till djuraffären för att sälja ngr fiskar och köpa några andra. På väg dit smet vi in på Hemtex. Ville hitta gardiner till köket och det gjorde jag, men jag ger inte 350:- för enfärgade panelgardiner som jag kan sy själv..
Hittade däremot ett par gardiner till mitt vardagsrum på rean, lovely!

Shoppade lite fisk.
Det gick hyfsat på stan. Hade lite panikkänslor när vi gick från affären till bilen men det gick rätt ok. Hemma var jag dock helt slut.

Efter lunch och lite vila kom N´s kompis o lekte. Själv rensade jag lite i tvättstugan som såg ut som ett bombnedslag. Härligt att ha ork med det!

Nu ska vi mysa framför körslaget och bara vara...

2 kommentarer:

  1. Är så avis på alla som kan bemästra en symaskin. Jag var med och tittade på gardniner 800;- skulle de gå på. Men jag KAN inte sy så det är bara att punga ut...:(

    SvaraRadera
  2. Kan o kan... ;)
    Tänkte "bara" sy vanliga panelgardiner och det är inte så komplicerat.Fast kan man inte så är nog även det rena gåtan.
    FY bubblan, 800 för gardiner... Inte skoj.

    SvaraRadera