måndag 26 januari 2009

Lite ledsen eller besviken?

Hur ska man få folk runtomkring att förstå och inse att jag för tillfället inte fungerar som vanligt?!

Det verkar inte spela nån roll hur mycket jag berättar, det går inte in...
Fick nästan skäll av en kompis för att vi bestämt en sak och jag missat/glömt det.
Men hallå???? Jag kommer ju knappt ihåg vad jag heter vissa dagar så hur ska jag kunna komma ihåg??

Har sista dagarna insett att det inte är nån idé att bestämma nåt pga mitt minne och mående.
Minnet sviker utan h_vete, får skriva upp _allt_. Så himla trist.
Måendet är ju rena berg-o-dalbanan.. Vissa stunder mår jag rätt ok medans jag nästa stund knappt orkar nånting... Det är ett sömntillstånd vissa dagar.

Som ikväll ex hade jag tänkt laga mat, men jag var helt slut. Tack o lov för min sambo som snabbt ställde sig vid spisen och lät mig vila. Sånt värmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar