måndag 26 januari 2009

blodprov, bilen och wii fit. :)

Struntade i att parkera bilen vid jobbet idag eftersom jag mådde så kasst sist jag gjorde det.. Ställde mig hos brorsan istället, synd bara att han inte var hemma. :)

Det var inte så rackarns mycket folk som jag trott. L, som ligger inlagd kom ner och snacka lite medan jag väntade på att bli stucken. Trevligt att slippa sitta själv.
När blodprovet var klart, trodde jag... insåg sköterskan skamset att hon missat ta ett prov så det var bara att kavla upp ärm nummer två. Tur att jag vant mig vid provtagningar för hade det varit för typ 2 år sen hade jag ju svimmat...

L och jag beslutade oss för att luncha ihop på lasarettet. Jag åt en god paj.
Skönt att kunna umgås ute bland folk lite iaf.

På vägen hem så stannade jag vid 2 bilverkstäder för att få pris-domen för min lilla rostiga skrutt. Helt sanslöst, det skillde 1200:- på 2 ställen?!?... Ska ringa till några till och jämföra men jag tror att jag hittat det billigaste.

Väl hemma installerade jag Wii Fit som min sambo lånat åt mig, av sin kompis.
Jösses vad svårt det var, men även kul. Höll på i nästan 40 minuter och jag lovar att jag känner redan av det, hur ska jag då må imorgon??! Hihi

Provade allt möjligt som backhoppning, rockring, aerobics, jogging och sist yoga. Yoga var kanon känns det som. Ska köra lite varje dag. Skönt!! Vill defenetivt ha en egen..

Nu ska jag slappa lite innan mitt troll ska hämtas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar