torsdag 29 januari 2009

psykopaten...

..som min mor kallar henne, ringde idag = psykologen..
Hon ringde hem igår när jag var iväg med L.
J frågade om han kunde hälsa från nån och efter mycket om o men fick han ett otrevligt/snäsigt svar att hon var från kommunhälsan...

Idag lurade jag ut min mor på en sväng. När vi var inne på en affär så ringde psykologen. Hon ville boka en tid, jag bad att få ringa när jag kom hem eftersom jag inte hade nån kalender med. Efter mycket vel och om o men så gick det bra. Hon verkade fan virrigare än mig.. :o

Efter det råkade mamma kalla henne för psykopaten... och undrade vem det var som skulle ta hand om vem??... hihi
Känns sådär att prata med henne eftersom hon slutar i april, känns onödigt att prata m nån som ska försvinna snart.. Men jag ger det en chans... om en o en halv vecka när min sjukskrivning är slut?!?!

Har tagit på mig ett roligt projeket att pyssla med hemma. Jag gör kaklet i köket lite snyggare. Det blir bra, jag gör nåt som jag kan "försvinna" i en stund och det är nåt som inte "måste" vara klart en viss tid.

Är sopslut nu, ska sussa snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar