måndag 19 januari 2009

telefonsvarare.....&/#?!¤(/()/"¤

Efter frukosten la jag mitt trötta huvud i soffan och somnade som en stock. Vaknade runt lunch, inte riktigt meningen....
Min mor hade ringt så efter ågren över att ringa så ringde jag upp henne, hon undrade hur jag mådde. Kändes skönt att prata med henne för hon gick in i väggen förut och vet hur det känns.

Ringde sen för att få hjälp, det tog emot att ringa men jag måste.. Berättade vad jag hade på hjärtat och fick numret till en annan människa att ringa. Inte ett samtal till... huvaligen, om de visste hur jobbigt det är att ringa så skulle de aldrig be mig ringa senare/till nån annan/på telefontid.

Efter mycket om o men slog jag numret och jag kom till en telefonsvare...GRRR... Imorgon ringer jag Vc istället, för denna människa förstog jag inte vad hon sa...

Nu ska jag slänga mig i soffan o glo på film med min familj, inga fler måsten idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar