måndag 19 januari 2009

Vardagssysslor blir pain in the a.....

Efter att ha myst med familjen och kikat på film, ätit lite kvällsmat så beslöt jag mig för att åka och handla.
Listan var skriven så jag for iväg.
Till en början gick det rätt ok, men efter ca 20 minuter kom paniken.... Kände hur andningen ändrades, hjärtat slog fortare och inom mig skrek en röst "måste härifrån!!!"
Jag försökte koncentrera mig på att få med alla saker på listan och det klarade jag.
Väl i kassan kom paniken för att jag kanske skulle få avstämmning, jag ville ju bara ut... Men det blev ingen avstämning utan istället fick jag en belöning när jag betalade -en gratis tallinkryssning.
Vore skönt att åka iväg men vet inte om psyket klarar det... Får väl se när jag varvat ner mer, då kanske det kan funka. Vill ju inte få panik på en resa. :(

Nu är jag sopslut och har verkligen lovat mig själv att inte göra nåt mer idag....
Tänk vad livet kan bli jobbigt utan att man gjort nåt själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar