måndag 26 januari 2009

måndag morgon....

Usch o fy för måndagmornar.. Iaf för denna måndag.
Kunde inte sova inatt för jag mådde så illa att hinken fick placeras på golvet nedanför. Behövde den tack o lov inte men ändå... Uääk!

Tösabiten som är en sömntuta kom upp utan problem imorse. Vi hjälptes åt att rädda yngel i akvariet från att ätas upp, sååå söta.

Idag kände jag av andningsproblemen när jag lämnade N på skola... Tusan också, det har jag ju fixat utan större problem. Det kan iof bero på att en av mammorna som lämnade sitt barn samtidigt som mig skulle åt samma håll som dagens promenad och jag orkar verkligen inte med sällskap på mina promenader. Dom är mina egna! Får väl se hur det går imorgon att lämna skruttan, hoppas det går bättre.

Men jag styrde iaf stegen åt ett annat håll idag, så jag slapp riskera sällskap.. Snacka om sjukt, men så är det just nu i mitt liv. Känner också att jag undviker att titta på folk som går förbi mig osv..

Men nu är jag äntligen hemma, ska värma mig lite innan jag ska trängas med pensionärerna på provtagningen.. Ska nog ta med en bok eller ett korsord så jag slipper titta på/prata med nån..

2 kommentarer: