fredag 30 januari 2009

Gaaaaaaaaaah

...tänk om min hjärna kunde börja registrera vad mina nära o kära säger... Då hade jag fått sovmorgon idag och kanske sluppit dygnhuvudvärk som jagg försöker förtränga genom att poppa musik så grannarna flyger ut genom fönstren.. :o

Jag gick upp 7 utan anledning, pucko!!!.... När J förklarat för mig att han berättat igår att han skulle börja senare och sa "gå o lägg dig igen" så blev jag nästan lite gråtig. Förbannade mig själv för att jag inte hört det igår..
Har jag väl kommit upp ur sängen ska det mycket till för att jag ska lägga mig igen..ligger bara o vänder o vrider när jag väl vaknat

Så istället för att tycka synd om mig själv och dra täcket över huvudet så poppar jag musik, har städat marsvinens bur och även gjort rent i mina akvarier.. (shit.. glömde fiskara som ligger i påsen o väntar på att bli utsläppta.. ooops)

Nu ska jag väl försöka fräscha till mig för att åka på möte m chefen, vad nu det ska vara bra för. Detta möte bestämdes innan jag bröt ihop och nu känner jag bara "hej, ja jag mår skit. Har inte en tanke på att sätta min fot på jobbet....Hejdå".....
Jaja, vi får väl se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar