lördag 24 januari 2009

skogsmulle och konstiga känslor..

Igår bestämde jag mig för att gå en promenad direkt när jag vaknar idag. Brukar alltid vakna innan familjen, så det kunde ju vara skönt. Så när jag vaknade imorse kikade jag tack o lov på klockan innan jag klev upp för då var den kvart i fem, lite väl tidigt...Somnade om till ca 9.
Klädde på mig, slängde in musik i öronen och gick ut. Fint duggregn ute men det var skönt iaf.
Hade tänkt ut en runda men eftersom det både regnade och blåste så valde jag att leka skogsmulle i skogen, det var skönt.
Var ute ca 1 timme.

Efter att ha plockat iordning lite hemma och intagit lunch så hälsade jag på min kompis på lasarettet.
Parkerade vid mitt jobb för att slippa betala parkering... Det skulle jag nog med facit i hand inte gjort. Fick hjärtklappning, ångest och svårt att andas. Var blek som tusan när jag kom till min kompis

När vi skulle åka därifrån kände jag att jag varit iväg för länge för nu var det riktigt jobbigt... Det värsta var att jag behövde handla på vägen hem. Visst hade jag kunnat handla senare men jag valde att ta det direkt istället för att behöva utsätta mig igen. Nu är planen att vila en stund för jag är helt slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar