fredag 23 januari 2009

läkarbesök..

Så var det dags för läkarbesöket. Skittrött då jag knappt sovit under natten.
Innan jag åkte till läkaren så ringde min guddotter, hennes mamma hade åkt till akuten under natten och var ff där...

Väl hos läkaren känns det som det gick bra. Var där i typ 1 timme. Blev sjukskriven i 2 veckor till, ska få träffa psykolog och ev få medicin. Återbesök till läkaren om 1½ vecka.

Gick sen till min mammas jobb. Fick panikkänsor när jag gick genom staden bland alla människor... Huvaligen vad obehagligt det var!
Åkte sen till lasarettet för att ta blodprover inför ev medicinering, men provtagningen hade stängt för dagen... Styrde då bilen till min chef för att lämna läkarintyg.
Hon tyckte det var bra att jag blev sjukskriven och sa "ta hand om Dig nu, du har tagit hand om alla andra i så många år. Bry dig om bara dig".

Idag känns det lite lättare men det kan ju bero på att jag träffat nån som trodde på mig. Jag har svart på vitt att jag har depression och ångest. Även om man inte vill ha det så är det ändå positivt att jag blir trodd.
Efter denna dag var jag het slut så jag somnade en stund på soffan..
Imorgon önskar jag mig en sovmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar