onsdag 21 januari 2009

dagens skämt...

idag var det dags för besök hos nån jag trodde var läkare. Det var hon inte utan hon träffar människor innan de får en tid hos läkaren.
Hon verkade inte lyssna/förstå hur dåligt jag mår. Hon hakade upp sig på att jag vill gå ner i vikt så kontentan av besöket var att hon inte trodde jag behövde sjukskrivning utan borde jobba, motionera och äta sunt.... Eehhhh???
tack för den.... Fick ändock en tid till läkaren men vad ska han göra då? Säga "jobba, motionera och ät rätt så kommer du må strålande"???
Är redan trött på att inte bli förstådd...

Efter det besöket åkte jag till en av mina bästa vänner. Hon och hennes dotter blev galna när de fick höra vad jag varit med om... För att inte tala om hur min älskade bror och hans rara tjej reagerade..
Ska iaf gå på läkarbesöket och se vad som händer. Får jag ingen hjälp där så blir det samtal till psyk för detta funkar inte.... Är helt slut nu efter denna dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar