söndag 25 januari 2009

de små tingen...

...som betyder så mycket.
Jag landade aldrig i soffan, trots min trötthet som jag fick efter panik och ångest under dagen..

Fastnade vid min lilla laptop där jag surfade runt lite samt försvann in i musikens värld. Så skönt!

Tänkte fixa lite kvällsmat och när jag kommer ut i vardagsrummet har min goa dotter fullt upp med att duka på bordet alldeles själv. Så fint hade hon gjort.
I köket stog sambon o fixade maten.

Så rart att jag fick försvinna in i min värld, in i musiken och allt fixades ändå!!
Har sedan myst tillsammans i soffan, dottern har varit på ett strålande humör som får vem som helst att må bra.. I min lilla "kokong" kan jag må rätt bra trots allt..

Nu ska jag försöka sova lite och ladda för morgondagens promenad.

1 kommentar:

  1. Hej, hittade din blogg genom Johan och har läst igenom den. Låter som om du har det riktigt jobbigt nu. Men ta det lugnt och vila, gå dina promenader och ta hand om dig själv ordentligt så blir det bättre med tiden. Vidrigt att behöva träffa människor som inte tror på en när man mår som sämst.
    Krya på dig!
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera