tisdag 20 januari 2009

Mycket gjort

Vaknade imorse av mobilen som skrek att jag hade sms.. suck!
Gick upp för att samla mod till mig att ringa läkaren.... Det tog "bara" 50 minuter innan jag lyfte luren och när jag väl valde att ringa så kom jag till telefonsvararen fast jag ringde under telefontid.. Grrr!... Tänkte snabbt lägga på men kom på att jag då inte kommer ringa under dagen, så jag lämnade ett meddelande med hur jag mår, känner och tänker. 2 minuter senare ringde hon upp mig och imorgon ska jag dit. Nervöst men ändå skönt!

Gick med N till skolan. På väg dit mötte jag en arb.kamrat. Fick panik och tänkte enbart "bara hon inte frågar hur jag mår.." Det var en pärs....
När jag lämnat N tog jag en promenad. Hade slut på garn (stickar en halsduk) så jag bestämde igår att jag skulle gå till den affären, tänkte det var skönt med ett mål.
Halvvägs dit så började det snö/regna... Suck! Men eftersom jag kommit så långt så gick jag vidare.
Väl på affären kände jag mig som en fryst fiskpinne... Och blöt som en disktrasa.. Men nu var det bara att gå hem igen. Nästan hemma messade jag min karl och bad om ett varmt bad när jag kom hem. När jag klev innanför dörren så hörde jga hur varmvattnet forsade ner i karet. Skönt!
Njöt till fulla drag av värmen..

Efter lunchintag så åkte jag med en kompis för att kolla på world tour till Wii. Vi flippade ur lite och det var skönt.
Väl hemma tog uflykten ut sin rätt, somnade som en stock på soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar