tisdag 27 januari 2009

Ok dag trots allt...

Idag trodde jag det skulle bli en riktigt tung skitdag.. Det är ett år sen lilla prinsen S dog.
Men denna dag har gått långt bättre än jag kunna drömma om.

När jag kom hem efter att ha lämnat N till skolan på fm så började jag plocka lite för att hitta vår lgh igen.. :o

Vid lunch kom A med lilla M som är såå otroligt charmig nu, 5 månader gammal. Blir ju minst sagt sugen på en liten till...
Vi lunchade, pratade massor och sen vid 2 kom M.
Vi shoppade blommor (3 röd gerberor) och ett gravljus, sen åkte vi till graven.

Kändes konstigt för jag kände mig helt tom.. Kände absolut ingenting.. Helmysko..

Vid 5 hämtade jag N, som lekte hos en kompis. Åt lite kvällsmat och sen fnissade vi till Wii Fit, så skoj!

J skulle beställa saker pappas jobb idag. Frågade vad han beställt, han sa då med busig röst "skit i det du".... Hoppades på en Wii balance board men trodde inte det då han behöver en del datagrejer..
Ikväll ringde han från jobbet, ursäktade att han inte berättat vad han beställt. Han beställde en Wii Balace Board + kontroller... Gulle honom!!

Nu ska jag träna lite med Wii´t.

2 kommentarer:

  1. Gubben tar sig och är det nåt han inte behöver är det dataprylar ;)

    SvaraRadera
  2. Han lånar ju kompisens burk o varvar med den han har. Så nya saker kanske kunde leda till att vi bara har en dator vid hans bord. Det vore ju nice. ;)
    Men nu är jag ju väldigt glad över att han valde grejer till Wii :)

    SvaraRadera