onsdag 11 mars 2009

trött, huvudvärk och möte..

Igår hade jag ett mindre skoj migränanfall. Jag tror det har å göra med att jag tog ut mig på kören men det struntar jag i. Kommer sjunga iaf. :)

Idag fick vi äntligen tillbaka vår tv som varit på lagning. Vad snabbt man vänjer sig vid ny tv.. Köpte en 42" i julas som nu behövde sig en titt, under tiden har vi haft en 14"... Snacka om skillnad. Haha

När tösen gått till skolan tittade jag till hamstern som inte verkat så pigg. Han hade nu en stor kula/böld vis sidan av örat. Skulle precis ringa L som jag skulle träffa, när hon ringde mig.
Berättade om hamstern, beslutade att ta med den så fick L avsluta dens lidande...

Fikade, skrattade och hade det trevligt. Har dock huvudvärk även idag, troligtvis pga mötet i em.

Åkte till mötet med min chef och PA-konsulten.
Det var grymt jobbigt att gå dit då jag vid sista mötet inte kände minsta förtroende för chefen...
Nu kändes det som om jag skulle få en ev arb.plats att arb.träna på. Så hjärtat pumpade som tusan.

Dock hade jag kunnat varva ner några kilo. Chefen var den chefen jag gillar. Lugn, trygg o på min sida. Hjälpte mig istället för att stjälpa.
PA-konsulten var mycket rar och sympatisk. Hon ville dock prata m min läkare innan vi kan gå vidare. Hon sa själv att hon inte anser att jag kan jobba ännu.

Nu ska jag umgås med N. Återkommer senare

3 kommentarer:

  1. Hej du Va skönt att din chef va så bra! O va kul det låter med kör, har själv funderat på att börja bara för det ser så skönt ut med många människor som sjunger samtidigt! O målar du med... bra att du gör saker du gillar!!
    Ha det så himla gott!
    k

    SvaraRadera
  2. Kör är underbart! Prova vett ja´, du lär inte bli besviken! Det är en härlig känsla o gemenskap.

    Jag målar krukor, nyckelskåp, pallar.
    Lite alltmöjligt som folk beställer. Just nu är det lugnt så nu har det blivit lite till hemmet. Tänkte lägga ut nåt alster här nån dag. ;)
    Ha det bra och tack för titten. :)
    // Vilse

    SvaraRadera
  3. ja va kul

    vill jätte gärna se hur det ser ut, överhuvudtaget gör ju bilder lite mer till en blogg

    även om jag läser här mest för o se hur det går för dig...

    ha det fint
    k

    SvaraRadera