måndag 30 mars 2009

Mötet

Idag var det dags för mötet med min chef. Kände hur jag drog mig för att åka dit.
Hittade hela tiden på nåt för att slippa åka men trots huvudvärken så åkte jag för att få det gjort.

Väl där var det lite jobbigt att sitta inne på chefens rum. Det kändes som när jag kunde lugna ner min ångest och andningssvårighet så kändes det som väggarna krympte. Det var obehagligt!!

Men trots det så klarade jag av att sitta kvar.
Chefen förklarade detta med arb.prövningen. Konsulterna har i uppdrag att i första hand se till att jag i detta fall återgår till min ordinarie tjänst.. Så det första steget innebär att jag ska arbetsträna på mitt jobb.
Det känns ju givetvis inte bra men jag tänker inte låta livet braka ihop ännu. Det är inte klart ännu. Försäkringskassan ska ju kalla till möte med mig, chefen och läkaren och tills dess har ju teskedsgumman fixat uttalandet från henne om att jag inte ska återgå till min tjänst.
Får väl se vart det landar...

Väl hemma så har jag surfat runt och kikat på utbildning - förskollärare. Men jag får ju nervfel ;)
Vet inte hur, vad och när... Hehe.. Ska nog prata med min gruppis, hon kan säkert hjälpa mig.

Efter lite lunch så tvårdäckade jag i soffan i några timmar. Sambon & N är sjuka och jag tror att även jag hamnar där snart.... Igen...

2 kommentarer:

  1. Jag läser till förskolärare på distans nu. Hur kul som helst!

    SvaraRadera
  2. Hur länge har du läst? Är det massor??
    Har sökt in o hoppas på positivt svar :)

    SvaraRadera