måndag 23 mars 2009

dagen som är


Gick upp med min morgontrötta tös och var tacksam för att vi är hemma och bara är trötta. Det kunde vara så mycket värre!!


Gick med henne till skolan.

Väl hemma ringde J till försäkringsbolaget och sen åkte vi till skroten för att hämta lite grejer från bilen som vi inte fått med oss.


Väl där hade de inte fått in vår nyckel, den fanns hos bärgaren ännu.

Det var med blandade känslor jag gick ut och tittade. Ville för att kunna bearbeta men det var jobbigt... Att se skadorna, se airbagen och samtidigt förstå att vi gick ut ur bilen, så gott som oskadda.


Att se den andra bilen brevid med bortsågat tak gjorde inte saken bättre... Men nu har jag tagit det klivet.


Åkte sen till stan för trevligheter. Jag & M skulle fira A som fyllt år så vi träffades för en lunch. Lilla M är såååå go, charmtroll så det skriker om det. Gjorde mig gott att få snusa lite på henne. :)

A fick ett presentkort av oss på en tjejmiddag på restaurang, barnfri. Hon blev lite tårögd. Myyyyys. :)

Tog sen en fika - givetvis favoriten; iste med melonsmak. Mums!!


Skulle åka till köpcentret för att shoppa mitt hårvax, stannade på röda korset för att se om de hade nån bra spegel till N´s rum.

Och döm till min förvåning när de hade en perfekt, stor med träram för 95kr. Den gick ju då inte in i min lilla pytte-bil så imorgon ska jag o L hämta den. Sen ska jag slipa, feja och måla den. :)


Har känt av lite ångest idag när jag varit på stan men det har varit ganska hanterbart, har försökt tänkt förbi det....



Ta hand om varandra! Ta inte varandra för givna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar