lördag 28 mars 2009

Mor & dotterdag

Idag bestämde jag mig för att ha en mysdag med min lilla plutta.
J skjutsade oss till stan för att strosa runt lite.

N var hungrig så vi gick för att äta hamburgare.
Mysigt att bara vara vi två, det måste vi göra mer. Kanske inte just äta hamburgare men göra nåt vi 2 tillsammans.

Gick till djuraffären och kikade lite, glodde sen på kläder och sist men inte minst gick vi till den lockande leksaksaffären.

Där hade dock min kropp fått nog av alla människor och så, så jag fick ångest och svettades massor men försökte bita ihop för att N skulle få kika en stund.
Hon hittade en cool bratz m trumset och gitarr och så blev det även fler pennor till hennes airbrush,eller vad det nu heter.. ;)

När vi betalt förklarade jag att jag mådde lite konstigt pga alla människor och att jag behövde gå ut. Så vi gick ut på gågatan och andades in "frisk" luft, så skönt!

Hade ju lovat tösen en fika på wayne´s så vi gick dit innan det var dags för hemfärd.
Melon-iste är ju så grymt gott och så devilcake, kunde inte avsluta stadsturen bättre!

Vi tog bussen hem, N tycker det är sååå kul att åka buss.

Landade i sängen och kikade på tv, där vi slumrade till båda två.
Känns skönt att klara av mera nu än för några veckor sen men jag har ju ff en bit kvar.. Denna ångest är inte skoj!..

Nu har vi myst i soffan alla 3, tittat på robinsson och bara varit. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar