måndag 9 mars 2009

possitivt sopslut

Under tiden N var i skolan tog jag det rätt lugnt.
Målade lite, slappade vid tv´n och så.

När N kom hem så stoppade vi henne i badet direkt, där var hon i två timmar. Snacka om russinfröken efter det. Hihi
Under tiden hon badade så målade jag lite till, fixade iordning lappkojs till kvällsmat och tog det rätt lugnt.

Efter maten åkte vi till kören. Jag sjunger i kör men har inte kunnat gjort det denna termin dels pga mitt mående men också för att jag varit röstlös när jag var förkyld.
Fick världens härligaste kram av vår ledare, hon är bara bäst!!

Sjöng och skrattade om vartannat i 2 timmar. Alldeles underbart men även jobbigt. Kunde dock lägga bort mitt mysko mående och gå helt in i musiken
Är het slut nu, trött, ont i huvet osv men det gör inget, för jag klarade av att vara med. Det är ett pris jag är villig att betala om jag kan vara med o sjunga. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar