söndag 29 mars 2009

Flummig

...känner jag mig..
Jag minns inte VAD jag har gjort, OM jag har gjort osv.. Jättejobbigt!

La min sjukskrivning i kuvert i onsdags men visste inte om jag hade postat det.
Hittade det ikväll så jag hade inte postat det....

Så är mitt liv nu, minnet är ungefär som en ärta om ens så stor...Lite läskigt!


Idag har jag fixat iordning mina akvarier, sålt lite fiskar och fått allergikänning, vilket inte är ofta.
De jag sålde fiskar till hade nog alla pälsdjur man kan ha i en ganska liten bostad.
Tror det blev lite väl mycket. Brukar tål de flesta pälsdjur, men alla på samma ställe i ett inte alltför städat hem gjorde att armarna kliade och fick röda prickar, började även känna lite kli i halsen men det gick över så fort jag kom ut.

Väl hemma var jag helt slut.
Tankarna fladdrar, kan inte samla ihop mig. Vet inte vad det är men jag är rastlös inom mig.
Tror det kan bero på att jag ska träffa min "älskade" chef imorgon.
Blir ju spännande.. eller inte... Har ingen lust men men...

Nu ska jag försöka få huvet sluta virra omkring och bara vila, är så förbaskat trött...

1 kommentar:

  1. Hoppas att mötet gick bra idag utan alltför mycket ångest och panik.
    Det låter som om du behöver ta det lite lugnare ett tag. Du måste ta hand om dig ordentligt annars blir du aldrig frisk.
    En liten uppmuntran finns på min blogg till dig.
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera