fredag 20 mars 2009

Fortsättning av den tunga dagen..

Jag lydde min brors råd och ringde till teskedsgumman.
Hon svarade inte men jag pratade in ett meddelande.

Förklarade vad som hänt, så bra jag kunde samtidigt som jag grät som ett barn.
Mailade sen min chef. Fick svar från henne att hon inte visste om detta och att hon bad mig att inte ge upp.

Jag ger inte upp, men har just nu blivit sparkad på och orkar inte riktigt ta mig upp direkt.
Har ett enormt stöd i familj och vänner som jag är otroligt tacksam för. Utan dem skulle jag nog inte sitta här.

Somnade en halvtimme på soffan innan jag hämtade N på skolan.

Trotsade sen mitt mående och åkte till frisören. Tack o lov för det.
Det var så skönt att få bli ompysslad, och frisören jublade när jag gav henne helt fria händer.
Det resulterade i att jag nu har bytt frisör till henne, är såååå nöjd. :)

Har myst med familjen ikväll, är helt slut så nu ska väl huvet få nanna på kudden...

2 kommentarer:

  1. Hittade hit från "BaraJohan" - kämpa på och ge inte upp! Kram Bella

    SvaraRadera