onsdag 29 april 2009

Ett litet hej

Börjar äntligen pigga på mig efter lunginflammationen.
Det har inte hänt så mycket här pga det, har ju mest hållt mig inomhus.

Har börjat tänkt till med tanke på mat. Och det har resulterat i -2,6 kg på 2 veckor. Underbart!
Det ger mig en kick till livet så jag tror att jag även måste satsa på min vikt för att få min psykiska hälsa bättre.

Har i 3 dagar varit hundvakt. Det har varit helt underbart!
Vi älskar hundar men har aldrig skaffat nån pga all den tid det faktiskt tar.
Men hundvakt är ju mysigt.

Saknar dock den fyrbente vännen enormt mycket nu när han åkt hem.
Har ju blivit lite extra promenader nu när han varit där, vilket är bra för mitt mående.

Var på en stor Ica-affär idag m N. Det var extremt mycket folk, och jag fick lite ångest. Det gick dock att hantera, skönt!

Har varit och hälsat på, på jobbet idag.
Det gick bra. Och det är extremt skönt att åka dit och kunna säga att jag inte kommer tillbaka.
Fick lite panik idag när vi pratade om utifall jag kommer in på högskolan. Då sa min gruppledare att jag kunde ju jobba på loven.
Aaaaa..... det kändes inte bra. Och jag tror inte riktigt hon förstår. Men men, alla kan inte förstå. Huvudsaken är att jag vet att jag inte ska dit.

Det stora positiva i mitt liv nu när jag mår bättre är att min tös är så mycket gladare. Denna vecka har hon varit en riktigt fnittrig, solskensstråle. Helt underbart!

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att du mår bättre. Det är lite lustigt det där med att hela familjen är beroende av hur mamma i huset mår. ;)
    Ha en skön Valborg.
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera