lördag 11 april 2009

Seg...

Denna vecka har jag inte haft nån ork att skriva.
Dels har jag åkt på förkylningen med en grym hosta plus att jag inte mått bra psykiskt.

Har återigen dragit mig för att ringa mina närmsta vänner, svara i telefon har varit ett stor NO-No... Känns trist men det går väl över...

Fick ett ryck här i min ensamhet. Skulle bara städa av lite innan N och hennes kompis B kom hem. Men det slutade med total röjning av garderob o andra utrymmen.
8 stora påsar med kläder o textilier till välgörenhetsorganistationer, ex antal grejer till skroten. Så skönt och välgörande att rensa!

I måndags fick vi inbjudan till ett par kompisar, till ikväll.
Har som sagt mått skit så jag tänkte säga nej, men ändrade mig innan orden lämnade min mun.
Sa till J att "jag mår skit nu men säg att vi kommer".
Det som höll mig uppe vid att klara av det är att T själv varit där jag varit, hon vet hur det är.

Igår kom dock ångesten över mig.. Tänk om det är fler som kommer.. Vilka kan det vara?

Bad J kolla upp det. Det var några till som skulle komma, men bara såna jag känner väl.

Vi har haft en trevlig kväll med mat och roliga samtal. Undvek alkohol pga min medicinering, men jag hade lika trevligt ändå. :)
Pratade mycket på slutet med T ang måendet. Har ett grymt stöd i henne, skönt!

Kände tyvärr av deras hund, antagligen för att det är pollensäsong plus att jag är förkyld så jag åkte hem tidigare än sambon. Nu ska jag sova hoppas jag. ;)

2 kommentarer:

  1. Tittar in och kollar hur det är med dig.
    Hoppas att du får en Glad Påsk.
    Sköt om dig!
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera
  2. *vinkar*
    Glad påsk till dig med!
    Kram

    SvaraRadera