måndag 13 april 2009

Nipprig..

är jag nu..
Imorgon ska jag på möte. Min handläggare på Försäkringskassan har kallat till möte för mig, chefen, läkaren och konsulten som ansvarar för min återgång till arbete.. Konsulten anser ju att jag ska tillbaka till min ordinarie tjänst och min psykolog säger att jag inte ska arbeta där igen...

Får ta med mig en "stödperson" och frågade M. Hon följer med och det känns skönt!!

Är nervös över vad de ska säga imorgon. De korta stunder jag fått sova under helgen har innehållit mardrömmar... Jaja, vi får väl se vad som händer.

3 kommentarer:

  1. Hur har det gått? Tänkt på dig ibland under dagen. Hoppas att det gick bra.
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera
  2. hoppas det har gått bra för dig.
    ta hand om dig
    /k

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för att ni bryr er, det värmer. :)
    Har skrivit ett lååångt inlägg nu om bla mötet i tisdags.
    Kram

    SvaraRadera