lördag 4 april 2009

Vad händer?

Usch nu känns det som jag tagit nåt steg tillbaka..
Får spunk när telefonen ringer... orkar inte göra saker.. vill inte göra nåt.. Tusan också, det gick ju framåt...

Var iaf å fikade med M & M i torsdags. Trevligt. Även om M´os eviga babbel fick mig att gå in lite i en bubbla efter en timme. Pust o stön.
Men det var ändå skönt att klara av att vara bland folk.

Familjen har legat sjuk denna vecka och nu börjar jag gå ner för räkning.. Ont i halsen, svårt att hosta och är helt slut.

Ska ändå trotsa det och gå en liten sväng i det fina vårvädret. Måste få lite luft!

Har iaf sökt in till högskola till hösten. Som "alla" säger, "sök, kommer du in och du känner att fu inte klarar det ännu så kan du tacka nej".
Det är ett jättekliv för mig att söka. Är dock tveksam till att jag kommer in.. Vi får väl se.

Nu väntar soffan på min trötta kropp.

1 kommentar:

  1. hej du, vad bra att du har sökt, precis som "alla" säger kan du alltid nej. Vilket för övrigt är den viktigaste lärdomen jag fått från den tiden när jag rasade...
    Jag jobbar inte kvar, jag slutade, börja läsa och sen började jobba med något som är vettigt men inte lika destruktivt i längden. (Som mitt förra jobb blev tillslut.) Jag var tvungen att fråga mig själv varför jag faktiskt jobbade med det jag gjorde. Svaret blev så märkligt och självuppoffrande så jag var tvungen att sluta :)
    HOppas att vårsolen värmer upp dig lite.
    ta hand om dig
    /k

    SvaraRadera