onsdag 3 juni 2009

pest eller kolera... igen...

Så var det dags för ett stort, avgörande val i mitt liv.
Det känns som vad jag än väljer så leder det till samma skit - jag står utan anställning....

Var på mötet idag. Tjejen från facket var riktigt bra, fick mig att känna mig trygg även om jag var på väg att kräkas innan mötet... Hatar alla jävla möten!!

Hatar att vissa på mötet sitter och ler så där "rart" och förstående. När hon ändå inte fattar hur min sits är.... Grrr!! Blir bara förbannad...

Personal-konsulten förklarade läget, som inte ser bra ut. Det finns inga jobb, de säger upp folk och att omplacera nån nu är kört.
Har två alternativ
* få 6 månadslöner + intjänad semester
* fortsätta utredning med fler möten som ändå inte leder till jobb, vilket i sin tur leder till uppsägning...

Känns denna sits skoj?? Inte det minsta.
Är helt slut nu, känner inget för nåt just nu. Ska fly in i mitt målande ett tag så blir det nog lite bättre snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar