måndag 15 juni 2009

Lite uppdatering

livet var kaos i torsdags.
Det var en barg&dalbana mellan gråt, skratt, ilska och glädje.

Fruktansvärt jobbig dag. Ville ta alla tabletter jag hade hemma för att lugna mig men det hjälper ju inte... Anledningen till detta mående berodde nog på att vi på fredagen skulle åka på minisemester med några vänner,
Mycket planerande, jag hade inte koll på situationen osv. Var helt flippad...

Facket ringde iaf och jag kan bara säga att jag älskar dem!
Är så tacksam för deras hjälp och stöd! De får mig att känna mig som nån, nån som betyder nåt, nån som är värd nåt!

De har iaf förhandlat åt mig så jag behöver inte lämna besked hur jag vill göra förrän jag får svar från högskolan.

Och OM jag kommer in så får jag tjänstledigt men de kan ej garantera mig sommarjobb eller tjänst när skolan är slut.
Det känns ändå skönt. :)

1 kommentar:

  1. Det är helt fantastiskt att ha bra folk på sitt fack som hjälper en. Det gör att är värt att betala avgiften till dem. ;)
    Hur gick minisemestern? Kunde du koppla av?
    Sköt om dig.
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera